Ett riktigt dåligt zoo

> Fler inlägg för

KL Tower Mini Zoo

Med Andreas tillstånd skulle vi bli kvar i Kuala Lumpur i alla fall några dagar till. Orken efter gårdagens besök på sjukhuset var inte på topp men Vidar behövde underhållas och Andreas behövde ha det lugnt på rummet. Jag tänkte att jag drog ett säkert kort när jag åkte till KL Tower Mini Zoo som jag sett några dagar tidigare. Det var ett riktigt dåligt beslut och jag skulle såklart läst recensioner innan. Det var inte så många djur och de som var där hade små burar. Dessutom kändes det nergånget och smutsigt. Inget jag kan rekommendera.

Att gå loss i leksaksaffären

Vi åkte vidare till köpcentrat Pavilion där målet var Toys ”R” Us. Vidar var så duktig dagen innan så jag tyckte han var värd en liten belöning. Han skulle därför få välja en leksak. Vi tittade på (och kände på) nästan allt innan det blev en gul dumper med hem.

Rumservice och matleverans

Dagen fortlöper med lunch i sängen och plask i poolen. Äntligen ville Andreas ha lite mat. Spagetti utan något på.

Även kvällens middag intogs i sängen. Vi utnyttjade alla faciliteter som finns när det kommer till att bo på hotell i en storstad. Rumservice och matleverans med Grab. Mer pasta för Andreas och Vidar och den sämsta pokébowlen någonsin för mig.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Kanske intresserad av fler inlägg?

Långresa i Sydostasien
Andreas

The Hai Van Pass-fiaskot

Tänk om… Man kan ju absolut inte göra något åt vädret, men det är ändå svårt att låta bli att tänka ”tänk om”. Hai Van-passet,

> Läs mer
Två månader i Thailand
Izabella

Nytta och nöje

Hur ska vi transportera oss? Det hade blivit dags att utforska lite mer av ön. Målet var att ta oss till den södra spetsen av

> Läs mer
Långresa i Sydostasien
Izabella

Vaccinering

Vaccinationsrace De senaste veckorna har vi haft ett riktigt vaccinationsrace! Vidar stackaren är den som fått flest sprutor och det är lika jobbigt varje gång.

> Läs mer
Långresa i Sydostasien
Andreas

Hur man inte firar nyår i Kuala Lumpur

Förväntningarna inför nyårsfirandet var höga Ända sedan vi planerade resan hemma hade jag sett fram emot nyårsfirandet i Kuala Lumpur. När den stora dagen närmade

> Läs mer